skip to Main Content
+48 609 038 703 sekretariat@fabrykawezy.pl

Wąż gumowy do samochodowych układów chłodzenia - oferta:

Wąż gumowy do samochodowych układów chłodzenia – specyfikacja techniczna:

  • warstwa wewnętrzna – Typ A – EPDM/SBR, Typ B – EPDM, czarna, gładka
  • warstwa zewnętrzna – gumowa, Typ A – EPDM/SBR, Typ B – EPDM, czarna, odporna na czynniki atmosferyczne oraz wysokie temperatury i ozon
  • wzmocnienie – tekstylne
  • temperatura robocza – Typ A od -35°C do +125°C, Typ B od -35°C do +145°C
  • ciśnienie robocze – 0,6 MPa

Wąż gumowy do samochodowych układów chłodzenia – zastosowanie:

  • wąż przeznaczony jest do układów chłodzenia w samochodach osobowych, motocyklach, autobusach, maszynach rolniczych oraz samochodach ciężarowych,
  • wąż idealnie nadaje się do transportu płynu chłodzącego (motoryzacyjnego).

Szybki kontakt z ekspertem: + 48 609 038 703

Węże gumowe do samochodowych układów chłodzenia - opinia eksperta

Oferowane węże gumowe do samochodowych układów chłodzenia dostępne są w dwóch wersjach – Typ A oraz Typ B. Węże różnią się maksymalną ciągłą temperaturą pracy, która w przypadku typu A wynosi + 125 °C, natomiast w przypadku typu B + 145 °C.

Wąż gumowy do układu chłodzenia posiada bardzo wytrzymałą ściankę zewnętrzną, wykonaną z czarnej gumy EPDM lub EPDM/SBR. Warstwa zewnętrzna odporna jest na niekorzystne działanie czynników atmosferycznych oraz wysokie temperatury i ozon. Dzięki temu wąż może być stosowany w układach chłodzenia samochodów, motocykli i maszyn, gdzie warunki pracy są często bardzo ciężkie.

Węże do samochodowych układów chłodzenia z gumy posiadają wysoką odporność na skręcenia i załamania. Dzięki temu układając węże nie musimy martwić się, że wąż może się załamywać i skręcać, narażając tym samym układ chłodzenia na zakłóconą pracę.

Oferowane węże do układów chłodzenia przeznaczone są do transportu płynu chłodzącego przeznaczonego do motoryzacji. Węży nie powinno stosować się do transportu przemysłowego chłodziwa.

węże gumowe do samochodowego układu chłodzenia

Back To Top